Четвер, 26 Чер 2025, 16:30
Вітаю Вас Гість | RSS

ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ КЗШ № 44

Наше опитування
Скільки часу треба приділяти вивченню англійської мови?

Всього відповідей: 12
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична скарбничка педагога

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7

З досвіду викладання | Переглядів: 1763 | Додав: destiny_yours | Дата: 06 Жов 2015 | Коментарі (0)

З досвіду викладання | Переглядів: 452 | Додав: destiny_yours | Дата: 06 Жов 2015 | Коментарі (0)

Формуємо уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів. Розвиваємо та вдосконалюємо  навички аудіювання (слухання) за допомогою різноманітних, різнорівневих завдань і вправ до текстів, що пред'явлені в підручниках та додатково підібраних відповідно до тем, що вивчаються. Впроваджуємо в роботу над текстами для аудіювання систему вправ і завдань, які спрямовані на формування та розвиток комунікативних (мовних та мовленнєвих) компетенцій.

Система вправ і завдань до текстів для аудіювання в підручниках з англійської мови для 8-го та 9-го класів (автор Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.).

З досвіду викладання | Переглядів: 604 | Додав: destiny_yours | Дата: 16 Лис 2014 | Коментарі (0)

Формуємо уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів. Розвиваємо та вдосконалюємо  навички аудіювання (слухання) за допомогою різноманітних, різнорівневих завдань і вправ до текстів, що пред'явлені в підручниках та додатково підібраних відповідно до тем, що вивчаються. Впроваджуємо в роботу над текстами для аудіювання систему вправ і завдань, які спрямовані на формування та розвиток комунікативних (мовних та мовленнєвих) компетенцій.

З досвіду викладання | Переглядів: 3090 | Додав: destiny_yours | Дата: 15 Лис 2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Site life