У кожного вчителя рано чи пізно виникають питання: «Як покращити мотивацію учня?», «Як навчити дитину самостійно здобувати знання?». Через декілька років роботи в школі вчителі роблять висновок, що треба доповнювати традиційну систему уроків, використовуючи на заняттях елементи інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Сучасна молодь краще розуміється на комп’ютерних технологіях, вміє застосовувати її. Тому і використання ІКТ в рамках занять відповідає їх вподобанням.
Проектна діяльність має велике значення для вивчення іноземних мов:
- розвиває самостійність дітей, навчаючи знаходити інформацію, аналізувати її, робити висновки;
- розвиває розумові здібності;
- розвиває навички роботи в групі (вміння знаходити спільну мову, розподіляти обов’язки тощо);
- розвиває впевненість у собі, в своїх силах;
- формує відчуття відповідальності за особисте навчання.
Проектна діяльність займає багато часу як на уроці, так і в позаурочний час. Це робить навчальний процес цікавим, змістовним. В результаті роботи над проектом учні розвивають повсякденні навички і вміння.
Вважаю, що метод проектів – є вдалою формою контролю. Учні із задоволенням приймають участь у створенні проектів з різних тем, особливо якщо для цього їм знадобиться комп’ютер з його різноманітними програмами і Інтернет, як джерело інформації, малюнків, фотографій, анімацій тощо.
Особливу зацікавленість викликають проекти, що створюються за допомогою програм Microsoft Office:
Microsoft PowerPoint
Microsoft Publisher
популярними останнім часом.