П`ятниця, 10 Тра 2024, 21:52
Вітаю Вас Гість | RSS

ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ КЗШ № 44

Наше опитування
Оцініть наш сайт, будь ласка!
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Projects in Microsoft PowerPoint

Розробка проекту до підручника для 9 класу “English. Your English self” (авт. Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.).

І етап (підготовчий)

На першому уроці вивчення теми «Подорожуючи Британією», яка передбачає 14 годин, учням пропонується виконання проекту у вигляді презентації “Welcome to…”.

Згідно з матеріалами підручника учні вивчатимуть особливості 4 країн, з яких складається Об'єднане Королівство, а саме:

  • Англія
  • Уельс
  • Шотландія
  • Північна Ірландія

«Краще один раз побачити, ніж сто разів почути» - саме цим правилом ми керуємося під час вивчення країнознавчих тем. Тому учням класу пропонується поділитися на 4 групи (відповідно до 4 країн). Кожна група обирає собі одну країну для презентації.

Перед групами учнів ставляться наступні питання, які вони мають висвітлити в своїх проектах-презентаціях:

  1. географічне розташування країни;
  2. адміністративна особливість країни;
  3. історичні та культурні пам’ятки
  4. відомі люди, що народилися в цій країні.

ІІ етап (організаційний)

Цей етап є най тривалішим. Протягом уроків учні опрацьовують нову лексику, яка пов’язана з країнами, які вивчаються. Діти читають як навчальні тексти, пред’явленні в підручнику, так і додаткові. Вони виконують різноманітні вправи, завдання.

Саме на цьому етапі відбувається відбір необхідної інформації, яка дозволить дати відповіді на пред’явлені питання. Інформація береться як з підручника, так і з додаткових джерел, в першу чергу Інтернет.

За своїми термінами тривалості, цей етап займає майже весь час відведений на вивчення теми (приблизно 11-12 уроків).

Поруч з другим етапом відбувається і ІІІ етап (практичний).

Вчитель виступає в ролі координатора, помічника, контролера. Найголовніша вимога до вчителя під час створення проектів – вміння користуватися програмами, до яких ми направляємо наших учнів. Саме тому сучасність вимагає від вчителя мовника не тільки володіння своїм фаховим предметом, а й володіння знаннями вчителя інформатики (тобто знання комп’ютера і його програмного забезпечення).

Доцільно бути прикладом для своїх учнів. І на першому етапі роботи над проектами показати свій проект як зразок майбутнього результату учнівської діяльності.

Останній етап роботи над проектом, коли учні пред’являють свою роботу, презентують її перед усіма. На цьому етапі відбувається остаточний контроль у вигляді оцінювання проекту вчителем, само оцінювання та оцінювання учнями інших груп.

Таким чином в кінці вивчення теми створено 4 презентації за допомогою програми Microsoft PowerPoint.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Site life