Хід уроку:
І. Організаційний момент та введення в іншомовну атмосферу.
- Привітання з учнями
- Good morning, children.
- Good morning, teacher.
- Виконання пісні
- Hello song (Get Ready 1 – Step 2)
- Знайомство з гостями-вчителями.
- Good morning, teacher. I am ____
- Hello, teacher. I am ____
- . Активізація попередньо вивченого лексичного матеріалу.
- Лексичні одиниці попередніх уроків
Вчитель дістає малюнки з коробки і показує учням, вони разом пригадують їх назви вголос;
На партах у дітей є набір карток (у кожного свій). Вчитель називає предмет. Ті учні, у кого є названий предмет, піднімають картку із зображенням вгору.
Who has a – cat, elephant, lamp, tree, car, flag, dog, apple, tiger and a bird?
- Назви кольорів
- Вчитель показує кольорові аркуші, учні називають – вголос.
- Вірші про кольори: white, black, yellow, red, pink, green.
- “What colour?”
Вчитель показує різного кольору один предмет, учні називають колір.
Учні працюють з різнокольоровими олівцями. Вчитель називає колір, діти піднімають відповідний олівець вгору.
- Цифри від 1 до 12.
- Картки з цифрами
- Гра “How many”
Вчитель показує малюнки з різною кількістю предметів, учні мають назвати скільки їх зображено.
- Виконання пісень про цифри
Get Ready 1: Step 8 – How many elephants
Step 9 – Listen to the numbers
Step 48 – Ten little robots
ІІІ. Фізкульт хвилинка.
Hands up! Hands down!
Hands on the hips and sit down!
Stand up! Hands to the sides!
Bend left! Bend right!
One, two, three, hop!
One, two, three, stop!
ІV. Пред’явлення та закріплення нового матеріалу.
Open the books, please. Page 5-6.
Days of the week
- Вірш-руханка
Monday - трохи потягнувся.
Tuesday – друзям посміхнувся.
Wednesday – разом всі присіли.
Thursday – скаче що є сили.
Friday - пестить свою кішку.
Saturday – шукає мишку.
Sunday - ми відпочиваємо,
Вдих і видих – всі сідаємо!
- Пісня Days of the Week
- Повторення літер, що були вивчені
- Робота в парах, скласти назву днів тижня з літер (на партах – набір літер)
V. Фізкульт хвилинка.
Гра “Simon says …..”
Повторити рухи англійською: jump, hop, run, walk.
I can run, run, run.
I can hop, hop, hop.
I can walk, walk, walk.
I can jump, jump, jump.
Simon says ….
VІ. Абетка.
- Читання за вчителем
Ст. 55 впр. 6 (підручник)
- Пред’явлення нової літери
- Написання літери в зошиті
VІІ. Підсумки уроку.
Що нового вивчили
Чи сподобалося
Прощання “Good Bye”
|